2014. június 22., vasárnap

Pupusas és tejmentes palacsinta

Ebédötlet hiányában készítettem magamnak pupusast pénteken. Olyan sok helyen láttam már,  hogy gondoltam ki próbálom én is. Egy végtelenül egyszerű tészta nagyon finom töltelékkel. Serpenyőben 5-10 perc alatt kész is. :)


Pénteken este pedig bableves volt a vacsora. Le volt fagyasztva. Gergő anyukája csinálta. A bableves mellé pedig természetesen palacsinta jár. Igen ám, de nem volt itthon tej. Rágugliztam és megnéztem, hogy mit írnak róla. Aztán menet közben kiderült, hogy tojás is csak egy van, így eléggé "szegényes" lett, de feldobtam csoki darabkákkal. Hàzi tàkolmány. :) :) :)

4 megjegyzés:

  1. Ezt a pupusas-t én is most láttam pár helyen, ki is kell próbálnom, biztos nagyon fincsi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem egy gyors és finom vacsorának tökéletes. A tölteléknek a fantáziánk szab határt!

      Törlés
  2. Én is, én is, én is szeretném mind a kettőt. Főleg a papusast. Az most nagyon megmozgatta a fantáziámat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Én kicsit tartottam tőle, hogy serpenyőben, ráadásul ilyen kevés idő alatt átsül ez a tészta? Átsült, de én azért az oldalát is megsütöttem kicsit! :)

      Törlés